Våfflor i stora lass

I går tog jag en promenad med bästa vännen ner till Vintervikens café. Väl framme upptäckte vi att de hade våffelbuffé. I´m in heaven, skrek jag och beställde genast våfflorna och gräddade upp alla 3 järn samtidigt. 6 våfflor senare and I was in hell. Helt våffelstinna och dästa wobblade vi ut och hem. Varje mars är likadan. Jag glömmer hur fett det är med våfflor (det hjälper inte att man har på grädde…). Så denna vecka skyller jag min oviktnedgång på Vintervikens dumma våffelbuffé.

Vikt: 84 kg (aj, aj, aj…det gör ont i fettet när jag upptäcker att jag går upp istället för ner!)

Midjemått: 91 cm (ja, ja, jag slapp i allafall tejpa tillbaka den där centimetern som klipptes bort förra veckan…)

Kommentera

