The hardcore uppförsbacke

Vi fortsätter att träffas varje fredag. Jag och mina Power Walk-mammor. Och de blir bara fler och fler.

Varje fredag kl 10.00 träffas vi i Liljeholmen och tar en snabb promenad på drygt 1 timme med lite stopp för styrka av mage, armar och rygg. Sen 2 timmars fika på Wintervikens Café med en massa typiskt-bebis-pladder.

När jag kom runt hörnet i fredags höll jag på att trilla omkull av glädje över att se mängden av väntande mammor (jag var såklart sist av alla!). Hela 11 stycken hade samlats för att gå med mig runt Trekanten och Vinterviken. Ni är så underbara och det är så kul att få Power Walka med er!

Här kommer lite bildbevis från i fredags:

Armar uppåt sträääck!

The hardcore uppförsbacke! I hjärnan under tiden: Snart får vi kaffe och kakor, snart får vi kaffe och kakor!

Någon som är sugen att haka på? Det finns plats för fler. Kom till Liljeholmen. Vi ses bredvid Café Bravo/mitt emot McDonalds varje fredag kl 10.00. Välkomna!

One Response to The hardcore uppförsbacke

  1. Frida skriver:

    Hej Tove!
    Jag länkar till detta inlägget från min och Adas blogg. Hoppas det är ok.
    Är ledsen över att jag inte kan komma på mammawalken nu på tre fredagar! Men sen, då jäklar ska jag gå snabbt som tusan ;-)
    /Frida

Kommentera

