Är gräset grönare på andra sidan?

Jag la ner Herman på rygg på madrassen på golvet. Leksak i handen och leksaker runtomkring. Jag och Lelle satt och pratade och åt middag. Så vänder jag mig om, för att spana in vår bebis. Men han ligger inte kvar. Istället ligger han på mage utanför madrassen. Han har flyttat sig alldeles själv! Först trodde jag att han gått upp för att ta ut kakan ur ugnen och sedan inte kommit ihåg vart han låg och att han låg på rygg men sedan insåg jag att han faktiskt lyckats rulla alldeles själv. På egen hand! Det är såååå stort! Vår lilla bebis kan numera rulla dit han vill. Hurra för honom! Frågan är bara om gräset är grönare på andra sidan madrassen. Det har i alla fall blivit dags att skaffa spännband till skötbordet.

Min lilla rullare och jag.

2 Responses to Är gräset grönare på andra sidan?

  1. rebecca skriver:

    Åh vad ni är vackra! Syns på söndag! Underbart mysigt ska det bli.

    Puss och kram

  2. Anja skriver:

    Fantastiskt vackert foto. Japanskt på något vis.

    Tack för en fin söndag!
    Puss!

Kommentera

