Hej Guldmor!

Hur har du det nere i Malmö? Här är det bara bra, men jag saknar dig. Det känns dock lite bättre när jag har på mig den här ljuvliga saken som mamma köpt. Det är som en stor varm kram från dig. Puss!

One Response to Hej Guldmor!

  1. Guldmor skriver:

    HEJ Herman! Å vad fin du är! Jag har det superbra här i Skåne – men livet utan dig är trist. Jag tänker på dig varje dag och undrar hur du mår och vad du gör. Det ser ut som om du växer snabbt. Och lär dig massa nya saker – jag har minsann fått höra att du äter upp mammas godis när hon inte tittar! Lite stolt över dig blev jag allt när jag fick höra hur smart du är som förstod att det fanns gotter i det där pappröret…

    Vad ska du göra nu i helgen? Hoppa i gungan? Äta Snickers? Själv ska jag snart gå och träffa Lotta på Siesta, där du var med och åt när du var i Malmö om du kommer ihåg.

    Saknar dig så mycket! Stor stor kram från din Guldmor.

Kommentera

