Läs tidningen Metro idag!

Ibland funderar jag på om jag verkligen känner mig själv. Här tror jag att jag är en trött (läs lat) nybliven mamma som egentligen helst ligger på soffan och kollar på Melrose Place tillsammans med en ask choklad. Men i tidningen Metro idag står det om min Power Walk och plötsligt känner jag mig som världens hurtbulle. Vem är den där tjejen i tidningen egentligen? Jag kanske har andra vänner och intressen än mina fiktiva knäppisar i Melrose trots allt. Superkul att Metro (läs på sid 7 i vanliga papperstidningen) skrivit om oss och härlig bild på en glad liten Julian pryder reportaget!

Är du sugen att gå med och Power Walka? På www.babypower.se kan du läsa om var, när och hur.

One Response to Läs tidningen Metro idag!

  1. faster Anna skriver:

    Den där Tove Gordon imponerar även på mig. Vilken lysande idé, med Powerwalk! Varför kunde ingen kommit på det för (snart) 9 år sedan, när jag gick runt med barnvagn ffg?
    Iofs var det nästan powerwalk över mina o min kompis terrängpromenader. Våra killar låg o studsade i sina vagnar, när vi drog dem över stock o sten.

Kommentera

