Nackdelen med att gå ner i vikt

Dumma våg. Tycker jag skött mig rätt bra denna vecka. Och ja, systeryster, du har rätt – nötter är inte den vettigaste ersättningen för godis men jag försöker bli av med sötsuget och det är sååååå jobbigt att inte få stoppa något i munnen ibland och då slinker nötter gärna ned.

2 hekto minus visade vågen i morse. Bara. Men men 2 hekto är två hekto.

Kom på att nackdelen med att gå ner i vikt är att vissa kläder numera är något stora i midjan. Inte så jag tappar dem än men det känns faktiskt lite skillnad. Även om det är flera kilon kvar att tappa innan jag kan komma i vissa av kläderna i garderoben igen.

Vikt: 80,3 kg

Midjemått: ca 84 cm

Herman har lyckats fetta på sig så passa att han numera väger mer än sin lekpolare David, född 3 veckor före Herman.

3 Responses to Nackdelen med att gå ner i vikt

  1. Lina skriver:

    * halkar in* Jättefin blogg du har – här kommer jag definitivt kika in igen!

    Ha en underbar dag! mvh Lina

  2. Tove skriver:

    Ah, Lina, så säger du bergis till alla! ;)

  3. gå ner i vikt skriver:

    Söt son du hade!

Kommentera

