Dagens outfit: Herman också helt rätt i år!

Å, vilka fantastiska byxor Herman har! Flower Power och såklart helrätt inte bara i år utan jämt!

Herman bresar i ett par flower powerbrax från Retro Friend och en härligt sommargrön body från Lindex.

4 Responses to Dagens outfit: Herman också helt rätt i år!

  1. Sandra skriver:

    Även här var det härliga byxor! :D

  2. Filippa skriver:

    Åh! Du stajlar som ingen annan, Tove! Nu ser jag ju. Har jobbat med svart och brunt till brallorna. Helt fel. Herman är helt rätt i sin snor(?)gröna body. GRYMT LÄCKER KILLE!!!

  3. Jenny G skriver:

    De där brallorna är supercoola. Jag är uppvuxen på det gamla glada 70-talet och jag har ett vagt minne av att min mamma hade såna påslakan i två olika färgställningar, ett par gröna som på byxorna och ett par rosa/röda. Hmm, undrar om jag skulle kunna hitta dem ute i sommarstugan fortfarande… :D

  4. Filippa skriver:

    Visst är de häftiga! Jag hittade påslakanen på en loppis i Dalarna för 10 spänn. Helt otroligt. Sydde raskt upp två hippiebrallor till båda killarna. Älskar sånt tyg. Nostalgi… :-)

Kommentera

