Mumma!

Lelle hade fixat supernice middag idag. Hummer och rökta räkor och bubbel. För att fira mig för att jag lyckats fixa kontorsplats samt fått ett kul jobbuppdrag. Hurra mig!

4 Responses to Mumma!

  1. Linda skriver:

    Grattis till kontorsplatsen! Han verkar bra den där Lelle, ska berätta för min sambo hur det ska vara :) Ha det underbart i Thailand!! Är du fortfarande förkyld när du kommer dit finns det ”förkylningspiller” om man inte är rädd för att äta saker man inte riktigt vet vad dom innehåller – dom funkade finfint på mig förra gången ;)

  2. Tove skriver:

    Ah, tack Linda! Med varm luft och air condition om vartannat lär jag vara förkyld ett tag där med så jag poppar gärna lite piller. Fast jag ÄR faktsikt lite rädd för just sånt. Men på något sätt känns det lättare utomlands.

    Hälsa sambon att lite hummer aldrig är fel!

  3. Linda skriver:

    Dom går att köpa på apoteket där så man hoppas ju att dom inte är farliga – jag överlevde definitivt och blev frisk på 3 dagar – dom var magiska :)

Kommentera

