Vilket barn

jag_herman

De ringde från en klädbutik idag och undrade om det var jag som glömt kvar mitt barn där. 

Det känns som om det skulle kunna hända. För ibland när jag tittar på dig så tänker jag: Var det inte tomt här nyss och så plötsligt sitter du uppflugen på min arm? Det är en sådan konstig känsla. Plötsligt en dag var du bara där och jag har inte riktigt helt förstått att du nu alltid kommer vara där. Bredvid mig och i mig och runt mig – min kärlek till dig och din till mig. Du är underbar!

One Response to Vilket barn

  1. Anna skriver:

    Precis de funderingarna hade jag när min äldste skulle fylla 1 år. Det var så obegripligt att för 1 år sedan så visste man inte vem han var och nu så väldigt, väldigt självklar och älskad.

    Vi tycker också att Herman är underbar och det är roligt att, trots avståndet, få en chans att lära känna honom genom ditt bloggande.

    Anna

Kommentera

