Helgen har diamanter i mun

Nu är det dags att göra helg…

Men först ett inlägg och en infoshot i bröllopsbestyren: Idag har jag varit och gästat min guldsmed. Fantastiska Ulrika på Älvans guldsmedsbutik i Midsommarkransen. Det är hon som fått äran att tillverka våra ringar. Jag är nog inte den bästa kunden. Idag stod jag i nästan 1,5 timme och vände och vred på diamanterna. Men det är ju sådan beslutsångest. Men nu känner jag mig faktsikt jäkligt nöjd. Det kommer bli så fint!

Antal gäster på vårt bröllop är nu uppe i ståtliga 37 st. Det var far more then vi ever kunde drömma om. Tack underbara vänner. Vår bröllopskoordinatör har fullt upp med alla bungalowbokningar, ombokningar, matbeställningar etc… Hon är fantastisk och gör ett hejdundrande bra jobb för oss. Det är bara lite svårt med kommunikationen ibland. Typ:

Travelling cost base on the passenger’s time for arrival at resort will suggest

Liksom vad menar hon?

Men nu var det helg och Herman ska hämtas. Tjing!
One Response to Helgen har diamanter i mun

  1. Sophia skriver:

    Åh, vad avundsjuk jag är på er. Det är så härligt att planera ett bröllop! Vilken fantastisk tid ni har framför er. Det är så tråkigt att vi inte kan vara med er på er stora dag. Det hade varit helt, helt underbart. Kramar!

Kommentera

