Hej då-kram

Herman och Lelle fick klara sig utan mig på morgonkvisten. Jag ligger fortfarande nerbäddad och idag med fruktansvärd huvudvärk. Men precis innan killarna skulle dra till dagis och jobb kom de in till mig för att säga hej då. Herman blev helt avig och klängde sig fast i Lelles famn. Lelle kastade dock ner honom bland alla tecken och sjuka Tovisar i sängen. Men i stället för en hej då-kram fick jag en panikslagen Herman som inte alls ville kramas utan kastade sig ur sängen och ut i vardagsrummet igen, storgråtandes. Måste nog duscha idag. 

morgonkram

Inte ens en sån här liten kram fick jag idag. 

One Response to Hej då-kram

  1. Sandra skriver:

    Ja, när barnen börjar klaga är det nog dags att krypa in i duschen :) Krya på dig!

Kommentera

