Brudklänningsspecial

Sådärja, nu är the dress fixad. I allafall nästan. Och jag är så rätt i tiden med ecotänk och hela vintage-trenden. En gammal klänning blir ny. Tänk Askungen!

Återkommer när den är klar…kanske…eller så får ni lugnt vänta till efter bröllopet. HA!

Men tills dess – feast your eyes on these darling dresses:

candycouture

Candy Anthony

Leigh

Leigh Hetherington

Whirlingturban

Whirlingturban

4 Responses to Brudklänningsspecial

  1. Åsa skriver:

    Åh, den första var ju hur söt som helst! man kanske skulle ta och gifta sig ändå..

  2. Tove skriver:

    JA! Visst är den! Älskar 50-tals stilen på alla de här vackra kreationerna men är man lite rund om midjan så passar man inte lika fint i dem har jag upptäckt till min stora förtret. Det ska vara en smalare variant konstigt nog…morr, dumma midja!

  3. Sandra skriver:

    Jag älskar den i mitten. Riktigt fin, och jag som inte ens brukar gilla sådant här. Börjar nästan ångra att jag gifte mig i t-shirt och jeans. Men det gjorde jag, och en sak vet jag, vad du än har på dig så kommer det att bli en superduper dag! Bara så du vet :)

  4. Tove skriver:

    Men visst är den fin! Men t-shirt och jeans är oxå superccolt. Måste nog prata mer med dig om det. Gillar annorlunda brudar. :)

Kommentera

