Bikini

Tick tack…tiden tickar på och nu är det nästan bara en månad kvar till bröllopet och Thailand. Shit! Har varit så totalt fokuserad på att hitta rätt klänning och designa ringar att jag helt glömt av att jag måste gå halvt naken på stranden. Nu råder alltså bikiniångest a la bigtime. För när man är något större är det inte bara att gå in i en butik och plocka åt sig närmaste reabikinin utan man måste prova, godkänna och hitta rätt. Mycket mycket få bikinis är rätt. Nu har jag antastat nätets alla bikinishoppar för större storlekar med noll resultat. Den här dök upp när jag sökte på ”bikini stora storlekar”:

ob_silverfever_minibikini_250

Jag känner såhär: Nja…kanske inte.

Kommentera

