Pappappa

Pappappa1

Lelle spelar innebandy så jag och Herman har pysslat hemma.

-Pappa, säger Herman lite då och då.

Jag förklarar om igen att han är på bandyn.

-DÄR, pappa! Säger han plötsligt och pekar mot kassen på golvet.

Och jag ser precis vad han menar.

-JA, DÄR är ju pappa! Säger jag.

-Jaaaa, säger Herman, Pappa. Där! Herman pekar. Tittar. Och vandrar sedan vidare i mina joggingskor.

Pappappa

One Response to Pappappa

  1. Anna skriver:

    När skaffade Lelle skägg? Och krona? Eller är det helt enkelt ett tecken på Hermans stora respekt och höga tankar för sin pappa?

Kommentera

