Bridezilla in the night

– Du håller på att bli lite av en bridezilla nu, säger Lelle precis när vi ska gå och lägga oss.

Sådana fraser får mig så oerhört avslappnad så jag somnar direkt. Inte. Nu sitter jag stirrig i soffan och funderar över VAD exakt det är jag gjort som fått Lelle att tycka att jag är det minsta lik en bridezilla. QUE?! Jag kommer ha mardrömmar om jag somnar. Kollar på Melrose Place istället för att lugna mina nerver.

Men se här kommer lite utlovade bilder från möhippan:

mh_1

Jag utanför porten kl 10.45. Blev hämtad med stilig bil och körd till café Petit France på kungsholmen. Blev dock stående ca 35 min på Liljeholmsbron pga vägarbeten i Hornstull. Men det var en trevlig förare så det var helt ok. Jag var bara så nervös.

mh_2

Min sockriga frukost på Petit France.

mh_3

Sen blev det Poledance för alla tjejerna. Monkan gjorde en snygg snurr.

mh_4

Efter en helkroppsmassage samlades vi hos en tejejkompis och åt snittar och drack bubbel. Följt av thaimat och vin. Massa roliga frågelekar och kul tjejsnack.

mh_5

Sen blev jag bjuden på drinkar på fantastiska Grill. Därefter dtöp en av tjejerna in i en taxi och hem. Vi andra drog vidare till…

mh_6

…Hotellet på Östermalm för att dansa. Tyvärr fans inget dansgolv men Becca hade bokat stort bord så där gick det superbra att stuffa runt. Alla var på värsta partyhumöret och dansade gärnet runt de 5 roséflaskorna någon beställt in.

mh_8

(Jag utanför porten ca 02.30)
Vid hemgång stupade nästa tjej som fick föras hem i taxi med mig och två till. Efter fylledramat delade jag och syster taxi och jag kom hem oskadd och lite vinglig. Härligt bakis och skakis dagen efter.

3 Responses to Bridezilla in the night

  1. Hans Gordon skriver:

    Lelle har fel på en punkt. Det är inte nu du håller på att bli en Bridezilla. Det har du nämligen varit de senaste 30 åren, ungefär. Men det är inget fel med det. Fortsätt bara. Det är festligt och inspirerande.

  2. Line skriver:

    Just precis – håller helt med pappa’s kommentar! Kanske de senaste 33 åren till och med!

Kommentera

