Borren

Jag har precis haft världens mysigaste nattning. Tror dock inte Herman kände riktigt likadant som jag.

Vi gick som vanligt in och la oss i hans stora säng (numera sover han inte i sin spjälsäng utan på en madrass på golvet). Småpratade lite och DÅ drog Lelle igång borren på andra sidan lägenheten. Mmmmmmrrrrrrrrrrrrr lät det genom väggen. Inte särskilt högt eller så. Men Herman gnydde som en liten fågelunge och drog sedan mig så nära sig som han bara kunde. Hårt höll han sedan om min hals och så fort jag försökte röra mig så grabbade han tag hårdare. Jag klappade lite på huvudet och nynnade i örat på honom och han somnade så. Och det var så attans mysigt. Måste kanske låta Lelle gå loss med borren fler gånger.

Kommentera

