Kvällen tillägnad Mrs Shopoholic

Ikväll har jag firat min födelsedag. Fastän det var i december som jag fyllde år. Men då var det så mycket annat att ingen hade tid att fira. Så jag fick skjuta fram plågan till i mars. Så här gick det till: Vi vart 10 tjejer som samlades i en liten butik (http://www.2plan.se) i Mälarhöjden så där lagom till stängning. Därefter fick vi bubbel och godis och personal shoppers hur länge vi ville. Jag tror vi alla kom dit med attityden att vi bara skulle köpa något litet och sen gå. Vi vart kvar i 3,5 timme. Och jag tror butiken fick sin veckas kassa på bara en kväll. Själv vart jag ingen storshoppare. Det blev en söt liten hallonröd silkesunderkjol från Odd Molly bara. Vännerna fick desto mer plagg med sig hem. All in all vart det en fantastisk kväll. Butiken var var smockfylld av finfina saker och tjejerna som drev butiken var fantastiska. Ett stort tack till alla som gjorde denna kväll så himla mysig och rolig.

Tillägg:

Äsch – det kanske blev en kappa oxå. Fast inte från butiken utan från nätet. Odd Molly den med. Röd. Med volanger. Mmmm…längar till vår, till kappan, till att få vara röd.

Kommentera

