Bad hair year?

Jag är så grå och glåmigt tråkig i håret så ni anar inte. Det har kommit till det stadiet att folk fryser till is av pur förskräckelse när de vistas i min närhet. Det har gjort det svårt att vistas på ställen med mycket folk. Som typ jobbet och träningsanläggningen. För att inte tala om hur det är hemma. Jag låser in mig i ett rum och ropar på de andra att gömma sig innan jag vågar mig ut. Herman ropar ”läskigt, läskigt” så fort han ser mig. Och sen fryser han till is.

Kommentera

