40 days of total mysteries

Idag startar ”Lelles 40 days of total mysteries”. Han har fått en liten guldfärgad byrå av mig med 40 lådor. Alla innehållandes små presenter. 40 dagar kvar till the big 4 0! Idag fick han en trisslott. Utan vinst dessvärre.

Försökte mobilfota byrån men kan inte få fotona till bloggen. Återkommer med bildbevis senare.

4 Responses to 40 days of total mysteries

  1. Lelle skriver:

    Behöver inte vinna på triss,
    du är en vinst i sig.

  2. Tove skriver:

    Ja, som en liten vinst är jag. Eller liten som grisen i säcken typ. Man vet aldrig vad man får när man är med mig. Dåligt humör, shoppingskulder, premenstruella monsterattacker och annat smått och gott. :)

  3. Hans Gordon skriver:

    Just det! Sen säger jag inget mer.

  4. Hans Gordon skriver:

    Jag menade alltså det där med Lelles kommentar ovan. Och nu säger jag inget mer.

Kommentera

