Träning träning träning

Idag har jag tränat supermycket. Kl 8.00 träffade jag min nya träningskompis på SATS för gymträning. Mycket armar och mage. Kommer kännas i morgon. Och i övermorgon. Och antagligen dagen efter det oxå. Och sen vart det Friskis&Svettis. Har tänkt komma tillbaka och leda i höst så idag vart det lite faktasnack och inspirationsträning. Degmagen försökte välla ut över träningsbyxkanten men jag ploppade bestämt tillbaka den igen. Nu jäklar ska jag komma igång!

I söndags var jag ute och sprang igen. Det vart näääästan 3,5 km. Jag gav upp typ 300 meter från hemmet och gick sista biten.

iforms hemsida kan man rita sina egna rundor. Helt suveränt!

One Response to Träning träning träning

  1. Hermans moster skriver:

    men, åhhh – du måste ringa nästa gång… vill oxå komma igång

Kommentera

