Vecka 8

Illa illa illa. På kvällarna infinner sig en konstig känsla i magen. Som att den är upplåst men känns helt tom.

Och jag mår så illa. Jag kastar mig in på ICA och går som en zombie mellan hyllorna medan jag packar på mig en liten rödmjölk, banan och bröd. Betalar ofokuserat och zombieaktigt och kastar mig sedan ut på bänken utanför och vräker i mig maten. Innan jag nästan spyr i papperskorgen bakom. För några minuter släpper illamåendet för att sedan komma krypande tillbaka lagom till nästa mataffär.

Jag somnar strax efter att Lelle kommit hem. Han väcker mig lagom till middagen.

Kommentera

