Vecka 13

Illamåendet har börjat lägga sig. Börjat. Det kan fortfarande dyka upp när jag minst anar det. Men det ÄR bättre.

Jag har haft svårt att sova på vänster sida, det har stramat och gjort ont i magen och bröstkorgen, men det gick bra det med i natt.

Fortfarande går jag upp minst 2 gånger och kissar per natt. Sömnen är så störd. Både av att jag måste vakna och gå upp hela tiden och av alla konstiga drömmar. Hela sommaren har varit full av långfilmer under natten. Drömmarna är inte obehagliga, bara detaljrika och rätt så spännande. Tyvärr minns jag bara en bråkdel när jag vaknar. Är på tok för trött för att skriva ner allt mitt i natten (som vissa tidningartiklar föreslår. Yeah right att någon skulle orka det…Finns förresten säkert någon ambitiös kvinna med grus i ögonen och en hel bok full av detaljerade drömmar nedskrivna, som hon sen kan läsa högt ur för bebisen.) Jag orkar inte. Min bok förblir tom.

Kommentera

