Vecka 14 – natten till söndag

Jag nös just 7 gånger på raken och ta mig fan jag tror jag kände bebis sparka för första gången. Kanske skulle doktorn säga att det bara var gas i mina tarmar (som han sa när jag frågade om sparkar kändes i vecka 12). Men det här tror jag faktiskt var sparkar och inte gas. Absolut sparkar!

3 Responses to Vecka 14 – natten till söndag

  1. Anna skriver:

    Med barn nummer två kände jag sparkar i v13. Såklart du har rätt! Du har ju för katten varit gravid förut. :-)

    Anna

  2. Line skriver:

    Ja, och det (gravid alltså) hade nog inte han (doktorn alltså, om det nu var en han…).

  3. Tove skriver:

    Hahaha, nä, jag tänkte samma sak. Hur 17 kan han egentligen veta. Men kanske har de koll på sånt medicinskt…som att bebisen inte ens kan sparka före vecka 12…eller nåt.

    Jag nös i allafall igen typ 7 gånger samma kväll och återigen kom små sparkar så nu är jag i allafall helt 100 på att det VAR sparkar. :)

Kommentera

