Dunka dunka dunk

Idag har jag firat med godis från lyxgodisbutiken på Östermalm. Jag la upp planen så här:

1. Jag får köpa lyxgodis för att trösta mig själv OM nu bebisen dött i magen och de upptäcker det idag på Mama Mia.

2. Jag får fira med lyxgodis om bebis lever och jag får höra hjärtljud på Mama Mia idag.

Dunka dunka dunka lät det jättefort i den raspiga lyssnarapparaten. Hurra jag måste fira!

Nu mår jag lite illa, faktiskt.

2 Responses to Dunka dunka dunk

  1. Anna skriver:

    Nu vill jag också fira! :-D

    Anna

  2. Tove skriver:

    Anna, du har full rätt att fira! Får jag föreslå en lakrisklubba, lite colanappar, skolkritor, ferraribilar och såklart massa choklad?

Kommentera

