Vecka 20 – sista dagen på månad 5

Jag har insett att jag är enorm. REDAN! Och då har jag 4 månader kvar att växa på. Jag kommer bli en liten boll.

Känner mig höggravid. Och har redan börjat bli tröttare igen. Jag peakade i 2-3 veckor och nu går det utför.

Fast det är ganska gulligt med små sparkar i magen. Även om de sparkar på kissblåsan.

3 Responses to Vecka 20 – sista dagen på månad 5

  1. Anna skriver:

    Halvvägs! Nu är det bara lika mkt till, hehe…

  2. Sandra skriver:

    Men hur kan du bli en LITEN boll om du är enorm? Blir du inte en STOR boll då? Eller ska du krympa?

    Oj, vad jag tycker jag var rolig nu. Det är bara för att jag är avundsjuk som jag måste fälla sådana kommentarer. För det är ju så spännande, så spännande, det där med att gå och vänta på att en ny liten individ ska anlända.

    • Tove skriver:

      Hahaha! Jag blir en ENORM boll, Sandra. Barnen i Aspuddsparken kommer tro att jag är en ny attraktion och rulla mig nedför alla backar de bara kan hitta. :)

Kommentera

