Vecka 22 – mina hemliga kickar

Bob kickar på rätt bra. Och betydligt mer än vad Herman gjorde i magen. Vad jag minns. Än så länge är de svåra att känna på utsidan men innuti mig bonkar det till flera gånger om dagen.

Jag klagar mest på min graviditet men här kommer några riktigt bra saker:

Man får fylligare  läppar. Tyckte det såg lite botoxliknande ut i morse. Men utan ank-antydan.

Håret blir alldeles silkeslent och slits nästan inte alls.

Naglarna växer fortare…fast det hjälper ju inte mig eftersom jag biter ner de stup i ett i allafall. Blir bara mer nagelmat alltså.

Utöver detta är jag nu i vecka 22 lite mer anfådd än tidigare. Ganska STOR om magen. Samt börjar få en ganska bra gravidgarderob med mjukisbyxor och stretchtröjor.

Kommentera

