Ibland undrar jag om Herman levt flera liv innan detta

Det här berättade Herman nyss:

När Freija var liten bodde hon i ett långt hus och var en katt. Och jag jobbade på mammas jobb. Då gick jag och hämtade stora Freijakatten. Han (det ska väl egentligen vara hon här men man vet ju inte – Freija kanske även var man i sitt förra liv?) jobbade bredvid mig och när han tittade ut genom fönstret så låg sjukhuset där.

Stora katten Freija och Herman åker Baluftballong i DETTA livet.

2 Responses to Ibland undrar jag om Herman levt flera liv innan detta

  1. Anna skriver:

    Men hallå!? Nappen? Sover Herman i platskorgen eller?

Kommentera

