Tuut Tuut

Nu har jag legat i ordentligt i helgen och kört till Barkarby Outlet, Sollentuna Centrum, Nacka Forum samt idag till OCH från Skogås Centrum. Men idag var mina skors sulor lite för tjocka så jag hade svårt att få in det där mjuka i gas, koppling och broms. Det blev ganska ryckigt.

Lelle sitter bredvid och trycker på bromsen ibland när han tycker jag borde bromsa in lite mer. Det ser ganska gulligt ut i ögonvrån, speciellt eftersom det inte finns en broms under Lelles fot.

I morgon har jag nästa övningskörningslektion med skolan. Kanske säger läraren då: Här är körkortet, du behöver inte ta provet, för du är ju så himla bra nu.

Fast jag tror inte det…

 

Kommentera

