Halkbanan – hur kul som helst!

Jag har alldeles glömt uppdatera er på halkbanan. Jag klararde den. Eller rättare sagt klarade jag den INTE MEN fick godkänt. Jag var supermodig och höjde farten när instruktören frågade om jag skulle åka snabbare eller långsammare än förra gången. Och huj! vad jag sladdade, svirade, svängde så däcken gnisslade och sen luktade det bränt gummi. Men det var jätteroligt. Och det enda som inte är så jätteroligt är om det skulle hända i verkligheten för då lär jag helt klart åka av vägen och in i andra filen, ner i diket, in i ett träd eller något annat som gör ganska ont.

Kommentera

