Ibland är 3 flaskor vatten en enorm lyxvara

Klockan är strax elva och jag skulle sovit för länge sen men fastnade framför TVn. Tänkte att nu ska jag nog sova. Skulle bara spola ur min urdruckna chokladmjölksmugg och borsta tänderna. Då kommer inget vatten ur kranen. What the F? Inte i badrummet heller. Man blir ju så paff. Jag är säker på att min haka droppade 10 cm. Minst. Och så arg. Vem fasen har stängt av vattnet såhär mitt i natten!? Som tur var påminde Lelle om att vi hade tre flaskor vatten i kylen. En ställde jag nu in i badrummet så jag kan gurgla efter tandborstningen. Rena lyxen. Känner mig fattig. Och lite oroad över morgondagens vatten…kommer det någonsin komma tillbaka tro?

One Response to Ibland är 3 flaskor vatten en enorm lyxvara

  1. Hans Gordon skriver:

    Gå med i styrelsen för bostadsrättsföreningen. Då får du kontroll och kan driva frågor om både vatten, avlopp och annat smått och gott.

Kommentera

