Vecka 31 – man bör inte bära…iaf inte för tungt!

Fick mycket beröm hos Mama Mia idag. Järnvärderna på topp, magen följde kurvan, blodtrycket bara bra och bebisens hjärtljud hördes dunk dunk dunk i lagom takt.

Herman hade med sin doktorsväska och passade på att kolla pappas blodtryck under tiden.

Sen firade jag och Herman med varsin glass (men utan Bamsetidning) och ett besök på BR leksaker.

Man får numera inte ut Herman från BR leksaker UTAN att bära iväg med honom gråtandes och flaxandes i famnen. Så ock denna gång.

Men kanske borde vi varit kvar därinne än istället för efter den där lilla korta sträckan av flax-bärning kom ligament-värken. Jag måste ha sträckt min högra sida ordentligt för nu har jag så inih#€vet&s ONT i sidan. Och det hugger till lite då och då så att jag måste stönskrika högt: UGH! AJAJAJ!

Bebisen har förresten fått hicka just nu och eftersom den ligger med huvudet neråt känns det i rumpan på mig. Så weird.

Kommentera

