Vecka 31

Idag blir det besök hos Mama Mia igen.

Jag tycker det är lite skumt att jag knappt gått upp någonting sen 1,5 månad. Och idag hade jag dessutom gått ner 2 kilo. Visserligen stod vågen nästan still de sista månaderna förra graviditeten men då gick jag å andra sidan upp 17 kilo i början. Nu har jag bara ökat ca 10.

Så idag håller jag tummarna att allt ser ok ut.

Annars mår jag ganska bra (om man bortser från en jobbig förkylning och Afte). Bobs små sparkar har utvecklat sig till boffningar och jag känner små kroppsdelar puta ut här och var under magskinnet. Sånt jag absolut kommer sakna massor när han väl kommer ut.

Lelle påpekar att jag är enormt lättretad just nu. Jag skyller på förkylningen och Aften. För graviditeten ska ju bara göra mig mild och omtänksam. Precis så som jag minns det från förra gången. Fast Lelle håller inte med. På någon av punkterna.

One Response to Vecka 31

  1. Hans Gordon skriver:

    Jag håller med Lelle.
    Alltid.

Kommentera

