Vecka 33

Å fy fasen vad tung och jobbig min mage börjar bli. Den spänner och ömmar och är i vägen när jag ska sätta på mig strumpor eller skor. Igår gjorde den plötsligt fruktansvärt ont och jag lugnade mig inte förrän jag hade googlat mig till att det antagligen bara var matsmältningsproblem. Sen fick jag bulla upp mig med sjutusen kuddar i sängen för att ligga någorlunda bekvämt. Seven weeks to go. Men det går snabbt nu. Och mellan all stress försöker jag hinna njuta av Bobs små boffningar i magen.

Kommentera

