Och vem ska hänga upp hade du tänk dig?

Jag tvättar bebsikläder.

Idag har jag lagt alla Hermans gamla bebsikläder (de är rätt så många måste jag erkänna) färgkoordinativt i högar över hela vardagsrummet. Just nu pågår tvätt av den ljust pastellfärgade högen. Fast jag hörde precis tvättmaskinen sluta väsnas. Det betyder att den är klar och att det är en MÄNGD små pastellfärgade plagg som vill upp och hänga i torkställningen. Lelle kommer inte hem förrän om 3-4 timmar…den som väntar på nåt gott… Jag äter choklad så länge.

11 Responses to Och vem ska hänga upp hade du tänk dig?

  1. Lelle skriver:

    Jag kan hänga upp alla bebsikläder om du hänger upp alla bebiskläder. Vi kan göra det tillsammans som en pargrej…. Tänk vad konstigt denna kommentar kommer se ut när du stavrättat ditt inlägg. Då kommer alla förstå hur knäpp jag igentligen är.

  2. Anna skriver:

    Torktumlare?

    Ser fram emot när du har ditt körkort och tar med alla 3 killarna och hälsar på här.

    • Tove skriver:

      Jag vill inte torktumla för jag tror kläderna slits mer då. Och en body i st 50-56 måste ju hålla för mååååånga tvättar….hahaha…okej då, jag kanske måste torktumla i fortsättningen. :)

      Vi vill gärna komma och hälsa på snart!

  3. Sandra skriver:

    Färgkoordinativt, vad är det? Här slängs alla kläder ner i en stor byrålåda och sen sliter man till sig något slumpmässigt när det behövs :)

  4. Moster skriver:

    Hmmm… det är där alla kläder som Freija hade när hon var liten hamnat så klart! Jag har också börjat plocka fram, men med betydligt färre plagg att koordinera. Hoppas Bob växer jättefort så den 7-8 veckor yngre kusinen får ärva lite igen :-).

    • Tove skriver:

      Fast de allra flesta kläderna är i st 68 och över. Så du får nog ta dig till småsmulor eller dylikt i allafall. Jag kan hänga med. :)

      • Moster skriver:

        De slår igen!! 31 Januari sista dan för Små smulorna i Gröndal…

      • Tove skriver:

        Men nej! Hur kan de göra så mot oss? Vart ska vi nu shoppa? Kommer de inte öppna någon annanstans? Liljeholmens shop duger inte! De måste ju ha en gigantisk superaffär med superpriser OXÅ!

Kommentera

