Vecka 35

Funderar på om magen har sjunkit ner… det känns så men jag har inga (bild)bevis. Dock ömmar den inte lika mycket längre. Kanske för att den sjunkit ner?

Tycker inte jag har lika mycket sammandragningar som förut heller. Borde de inte bli fler och värre?

Känner mig ändå lite lugnare. Harmoniskare (heter det så?). Kanske för att jag inte behöver stressa och oroa mig för uppkörningen längre. Den tar jag efter bebis istället.

Behöver inte äta mer plommon. Det behövdes bara göras under en dag…typ. Skumt.

Alla bebissakerna från vinden börjar hitta sin plats i vår lägenhet. Men fastän vi har så himla mycket förvaringsutrymmen behöver vi ändå mer. Fler skåp åt folket! Och lådor. Och rum. Och kvadratmeter. Och prylar, så klart, så vi kan fylla upp allt.

2 Responses to Vecka 35

  1. Ulrica Adolphson skriver:

    Mer förvaring åt folket!

Kommentera

