Lurendrejeri

– Vill du bada Herman?

– JAAA!

– Då tappar jag upp ett bad för dig.

– Du får bada med mig!

Åååå, nej vill inte vill inte vill inte…

– Okej då, Herman, jag badar med dig.

– Du får gå i först.

– Okej.

Plums.

– Kom i nu då Herman!

– Nä, vill inte bada. Hej då.

2 Responses to Lurendrejeri

  1. Sandra skriver:

    Hahaha! Nåväl, du behövde säkert det där badet. Inte för att du är lortig alltså, utan för avkopplingens skull. Du har ju lite att göra framöver… :)

    • Tove skriver:

      Haha! jag är superlortig! :)

      Det blev inget njutningsbad för Herman ska ha för kallt vatten och jag var för stressad för att ligga kvar MEN jag tar låååånga VARMA bad när han somnat så jag får min beskärda del av badandet.

      Herman är för övrigt JÄTTELORTIG nu. Han har tandkrämsklet i håret dessutom. :)

Kommentera

