Vecka 38 – scratch scratch scratch

Å, hej! vad det kliar! Klia klia klia över hela kroppen. Magen, fotsulor, handflator, tår, ben, rygg. Lelle gick och hämtade Hermans Miniderm-kräm i hopp om att jag skulle sluta addera ljudeffekter till filmen vi såg häromkvällen. Det lugnade lite grann. Men jag hatar att smörja in mig så nu sitter jag här i soffan och kliar min klåda. Graviditetsklåda googlade jag mig fram till att det kunde vara.

Snart kommer jag kunna ta ut bebin genom magen om jag fortsätter klia lite till. Klia klia klia.

Oh, det här påminner mig om att jag måste via apoteket och köpa mjukgörande mandelolja så magen inte får fler strechmärken. Den tog slut igår. Oljan. Hade en förhoppning om att det skulle bli min sista burk och att bebin sen skulle titta ut men icke. En till flaska måste inhandlas. Smörja smörja smörja men först KLIA KLIA KLIA.

Kommentera

