Äntligen är du här!

Äntligen äntligen är du här. Efterlängtade lilla Bob.

Jag fasade lite för hur jag skulle känna för dig. Hur skulle jag kunna känna stor kärlek till ett barn till? Men det finns inga ord som kan beskriva vad jag känner. Du är helt underbar. Jag smälter när jag tittar på dig. Då är det bara du och jag. Resten av världen får vänta utanför muren.

7 Responses to Äntligen är du här!

  1. Anja skriver:

    Ohhhhhhh…!

  2. Lotta Bertilsson skriver:

    Grattis Tove! Vilken underbart söt liten kille! Kram Lotta

  3. Nicole skriver:

    Wonderful, congrats! He looks so cozy and peaceful.

  4. Anna skriver:

    Vad snygg han är i det bruna! Vårens finaste accessoar!

Kommentera

