Packad, trött och redo

Vi har riskfördelat packningen ifall att ena väskan skulle komma bort någonstans över atlanten. Sen var vi i och för sig tvugna att fucka upp riskfördelningen då ena väskan vart för tung.

Och så har vi städat och fixat så att hyresgästerna ska få plats.

Nu är jag så trött så jag vet inte varför jag är uppe men vi har stressat hela dagen med ditten och datten så nu äntligen får vi sitta i soffan och andas ut. Phuuuuuuu låter det nu när jag andas.

Jag är skitnervös. Och jätteflygrädd.

 

Kommentera

