Mot slutet?

Det grämer mig att vi är så dåliga på att blogga just nu. Men tiden räcker inte riktigt till. Eller så prioriterar vi bara annat helt enkelt. Och kanske är det dags att börja inse att BlogTheBaby sakta börjar gå mot sin gravkant för att falla ner. Men det gör lite ont när jag tänker så.

2 Responses to Mot slutet?

  1. Anja skriver:

    Åh… nej! Fortsätt!

  2. Anna skriver:

    Jag kommer att sakna bloggen oerhört i såfall. Även om jag inte alltid kommenterar läser jag allt. Det är så trist att vara långt från släkten och jag vill på ngt sätt ändå ta del i ert vardagsliv. :-(

Kommentera

