Du ska ingenting ta med dig när du går…

Idag premiärcyklade Herman och jag. Ca 2 år sedan sist. Han fick fortfarande plats där bak i stolen.
Vilken hård sadel du har, fattar inte att du gillar att cykla på den, anmärkte Lelle. Den är snygg, svarade jag.
Du får sitta försiktigt så du inte får ont i snippan, sa Herman. Sen bar det av. När jag blir stor vill jag också ha en sån här cykel, sa Herman bakom mig. Ja, den är ju jättebra så det förstår jag, svarade jag. När du dör, mamma, får du inte ta med dig den här cykeln. Lova det!

20120707-234215.jpg

Kommentera

