Huvudet på sne – en liten pekpinne

Ibland önskar jag att jag lämnat huvudet hemma. Trots att jag lämnat huvudet hemma.
Cykelhjälmen glömdes kvar på kontoret. Det kom jag inte på förrän jag cyklat dit och försökt ta av mig hjälmen. Då kom jag på att även resan hem från kontoret dagen innan var hjälmfri. Som tur var satt jag stadigt på cykeln den här gången.

Det finns de som tror att man inte ramlar om man bor i Stockholm. Från cykeln, alltså. De kanske å andra sidan inte behöver hjälm.

20120827-170230.jpg
Och appropå hjälm. Bob borde fötts med en tyghjälm. Tur att han har sitt utseende att ta sig fram med med.
Hej BVC!
Hur många gånger kan man ramla hårt på huvudet innan man märker någon förändring i intelligensen?
/orolig mamma

Kommentera

