08 vs Malmö

Herman och jag åkte till Malmö i helgen. För att mysa, spela TV-spel och träffa guldmor. Och såklart blev det lite lek i Malmös underbara lekparker. Och såklart hittade Herman ganska snabbt en skånepåg att leka med. Kan du prata svenska, kompis?! frågar Herman glatt.

Herman_i_malmö

När vi kommer tillbaka till Sverige kan väl vi gå på bio, mamma. 

Absolut!

 

One Response to 08 vs Malmö

  1. Anja skriver:

    När jag bodde i Helsingborg råkade jag alltid säga Sverige när jag menade Stockholm. Gissa hur många minus jag fick!

Kommentera

